Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. október 27., vasárnap

Tyúkpörkölt kacsazúzával

A hétvégi bevásárlás alkalmával tyúkcombra pályáztam a csibeboltban, de későn voltam, így lecsúsztam róla...mivel mindenképp tyúkpörköltet képzeltem  el vasárnapi főételnek, így úgy döntöttem, jó lesz tyúk nyaka és szárnya is...Megspékelve egy jó adag zúzával...:-) 

Hozzávalók:

50 dkg tyúknyak
50 dkg tyúkszárny
50 dkg kacsazúza
3 fej vöröshagyma kockára vágva
Kevés olaj
2 ek őrölt piros paprika
Só ízlés szerint
2 kis szem krumpli

Elkészítése:

A hagymát kevés olajon megpirítjuk, a tűzről levéve hozzáadjuk a piros paprikát, majd felöntjük egy kevés vízzel. Beletesszük a húst és a zúzát, annyi vizet adunk hozzá, hogy épp csak ellepje és közepes lángon puhára főzzük.

Amikor megpuhult, belevágjuk a hasábra vágott krumplit. 20 percig főzzük tovább, ennyi idő alatt puhul meg a krumpli.

Gyufatésztával tálaljuk. Elkészítését itt írtam le...:-)



Nincsenek megjegyzések: