Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013. december 17., kedd

Pájsli

Egyik reggel ismét hajnalban ébresztett Boti, így elcsíptem a tv-ben az ilyenkor futó főzős műsort. Ott találkoztam ezzel a recepttel és gondoltam adok neki egy esélyt...:-) 

Erős hasonlóságot véltem felfedezni az általam gyártott vadassal, egy-egy apróbb különbséggel, így aztán hasonló, de mégis más..

Eredetileg bensőségekből kéne csinálni, de azt nem szeretjük, így marhahúsból készítettem. Mivel húsleves volt előtte, így a hússzeleteket a levesben főztem puhára, és csak a répás szószt csináltam külön.

Hozzávalók:

50 dkg marhacomb szeletelve
1 fej vöröshagyma
3 nagyobb sárgarépa
1 petrezselyemgyökér
2 babérlevél
Kevés olaj
Húsleves alaplé
1 ek citromlé
Bors
Mustár

Elkészítése:

A kockázott vöröshagymát a répakarikákkal kevés olajon megpároljuk, majd felöntjük annyi húsleves alaplével, hogy elfedje. Közepes lángon puhára főzzük a zöldségeket, majd botmixerrel összepépesítjük. Sóval, borssal, mustárral és citromlével ízesítjük ízlés szerint. Eredetileg karamellt is kellett volna beletenni, de én kihagytam.

Beletesszük a húslevesben puhára főtt hússzeleteket. Zsemlegombóccal tálaljuk.





Nincsenek megjegyzések: